anonym0 Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 hoppas operationen gick bra och skriv här hur det går för dig nu. Hela sidan väntar på svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanuki Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Sorgligt... Min farfar och min farfars far kunde bara se på ett öga :( Det viste jag inte förrän min farfar var död... Jag märkte aldrig det. Och jag var ändå 12 år då. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Detta ser man inte varje dag. Du har redan alltså opererat ditt ena öga? Usch, det var säkert hemskt. Hoppas inte Cancern kommer tillbaka nu. 11/12 är i December (Vem undervisar dessa IQ befriade ungar?!) Just sådana här operationer brukar vara ganska okomplicerade. Har man cancer någon annanstans kan det vara "Åh nej, jag kommer dö", nu är det "Åh nej, jag kommer få leva med ett öga". Det låter ganska självklart vilket alternativ man föredrar, men jag förstår att det kan kännas 50/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Var glad för att det inte är en arm eller ett ben. Men lycka till nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Det var ju tur att cancern upptäcktes innan den ställde till med några allvarliga skador. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Ska man få cancer så vill man faktiskt ha det i ögat =/ Där är det lättast att upptäcka och mycket enkelt att behandla. Självklart är hela händelsen mycket olycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Vi på Fuska stödjer din kamp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Vi på Fuska stödjer din kamp! Det finns ingen 'kamp' :P Ögoncancer är väl bara amputation (och små strålningsdoser?). Jag tycker vi ska försöka se turen i oturen. Det finns folk med mycket värre cancersituationer. Detta klarar Hektor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Tack för all stöd är mindre orolig nu när så många är på min sida ;) Ja jag är verkligen lycklig att det inte var en hjärn tumör. Ja jag kommer operera mej 11 december 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 (redigerat) tja fick nyss reda på att jag har canser i mitt vänstra öga och att dom ska operera bort den 11/12 men är jättre skraj för den dagen ser ju fortfarande på ögat. men att bli blind på ett öga och bära protes är det värsta jag vet :(:( men hoppas ni önskar mej lycka till ;) Min farbror var tvungen att operera bort ett av sina ögon också.Men man tänker inte ens på att han har en protes, och så sa han att han vänjde sig efter några månader. Och var glad att det inte hann sprida sig. ^^ Lycka till med operationen. Det kommer säkert att gå bra. Redigerat 22 November 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 oj! jag visste inte att man kunde ha cancer i ögat! lycka till! hoppas det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Allt kommer gå bra! Lycka till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.