MrSnow Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 (redigerat) Jag har problem med Pure (ATV racing spel). Jag försöker komma ut online men den klagar på att det är fel på min nätverkssladd. Jag har avblockerat det i brandväggen och mailat disney för support men de är ju sega som f*n så jag undrar om någon annan haft något liknade eller vet hur man fixar det. Tack :) Redigerat 8 Mars 2009 av MrSnow Citera
Boffaroffe Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 Det är ju klart den klagar på att den inte kommer ut på nätet när du har blockerat den från att komma ut dit... Ta bort blockeringen i ditt antivirus så ska du se att spelet kan komma ut på nätet. Citera
ChipZ Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 Det är ju klart den klagar på att den inte kommer ut på nätet när du har blockerat den från att komma ut dit... Ta bort blockeringen i ditt antivirus så ska du se att spelet kan komma ut på nätet. Tyckte också han skrev det men det stod faktiskt avblockerat Citera
Gäst Payback Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 (redigerat) Det är ju klart den klagar på att den inte kommer ut på nätet när du har blockerat den från att komma ut dit... Ta bort blockeringen i ditt antivirus så ska du se att spelet kan komma ut på nätet. Jag har problem med Pure (ATV racing spel). Jag försöker komma ut online men den klagar på att det är fel på min nätverkssladd.Jag har av blockerat det i brandväggen och mailat disney för support men de är ju sega som f*n så jag undrar om någon annan haft något liknade eller vet hur man fixar det. Tack smile.gif Redigerat 22 November 2008 av Payback Citera
prophet Skrivet 23 November 2008 Rapport Skrivet 23 November 2008 Avblockera från router, brandvägg(tänk på windows brandvägg aswell) och anti-virus. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.