Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 ahh det blir skönt rowyn !! :D :rolleyes: Japp :D Men vi ligger o slappar nu :rolleyes: Men det är ju helg :P Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Nja ligger framför datorn gör jag ju inte :P Citera
Gäst Frozen star Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Nja ligger framför datorn gör jag ju inte :P dt har du rätt i B) !!! Citera
Gäst 0012 Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 går ut slappar spelar fotboll gör PCW matcher i CS Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Samma här fast nästa vecka är jag bara i skolan måndag till onsdag! Torsdag och fredag är jag ledig :D Citera
Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Samma här fast nästa vecka är jag bara i skolan måndag till onsdag! Torsdag och fredag är jag ledig :D varför är du ledig då?? Citera
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 går ut slappar spelar fotboll gör PCW matcher i CS VAd heter du på cs??Klanen jag e med i heter:Elite Cheeze...´ Fast den e engelsk. Vasd heter din? Citera
kkthxbye Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 vi är i skolan nästa vecka från måndag-torsdag! Citera
Chihuahua Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Instämmer. Ska se the Passion of the Christ imorgon, sen ska man till släkten över helgen, men annars har man inget att göra... :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.