gun_man Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 (redigerat) Hejsan, jag installerade precis Kubuntu, och allting är så stort. Letar i inställningar men hittar bara hur man ändrar storlek på ikoner, hur ändrar man storlek på ''allt''? TAck för hjälpen Edit: Måste jag skripta själv eller? Redigerat 22 November 2008 av gun_man Citera
Gäst Ubuntu Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 Hejsan, jag installerade precis Kubuntu, och allting är så stort. Letar i inställningar men hittar bara hur man ändrar storlek på ikoner, hur ändrar man storlek på ''allt''? TAck för hjälpen Edit: Måste jag skripta själv eller? Är allting stort? Då bör du kolla bildskärmsupplösningen i första hand. Citera
gun_man Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Skrivet 22 November 2008 Hejsan, jag installerade precis Kubuntu, och allting är så stort. Letar i inställningar men hittar bara hur man ändrar storlek på ikoner, hur ändrar man storlek på ''allt''? TAck för hjälpen Edit: Måste jag skripta själv eller? Är allting stort? Då bör du kolla bildskärmsupplösningen i första hand. Man kan bara ändra till 600x400 Citera
Gäst Ubuntu Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 Hejsan, jag installerade precis Kubuntu, och allting är så stort. Letar i inställningar men hittar bara hur man ändrar storlek på ikoner, hur ändrar man storlek på ''allt''? TAck för hjälpen Edit: Måste jag skripta själv eller? Är allting stort? Då bör du kolla bildskärmsupplösningen i första hand. Man kan bara ändra till 600x400 Kan du skicka en screenshot på hur det ser ut? Citera
CeZ Skrivet 23 November 2008 Rapport Skrivet 23 November 2008 (redigerat) Om 600 x 400 är max och du har en större skärm behöver du nog drivrutiner till grafikkort för att få det större. Redigerat 23 November 2008 av Cooliz Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.