Superharry05 Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Hej jag har sett att man kan göra sin egen mus pekare men jag vet inte hur man gör vet nån?? Kackam för svar!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Ska man kunna göra en egen? vad jag vet kan man bara ladda ner skins till mus pekaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 det är bara att måla nåt i paint och sedan spara och konvertera till .ico med ett annat program och sedan öppna den i alternativ för Mus på kontrollpanelen, men det är bara störande med andra muspekare, standardpekaren duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 det är bara att måla nåt i paint och sedan spara och konvertera till .ico med ett annat program och sedan öppna den i alternativ för Mus på kontrollpanelen, men det är bara störande med andra muspekare, standardpekaren duger ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 IconLover. visst låter det som för iconer. men nää. man kan göra muspekare aaaa även animerade muspekare :lol: 30 dagrs trail. men jag har fullversion :P man kan göra med paint också. gör bara en liten bild. längst upp till vänster på kanten. där är pekaren. spara sedan bilden som: pekare.cur EN CUR fil cur=cursor .cur enkelt va? det är bara att måla nåt i paint och sedan spara och konvertera till .ico med ett annat program och sedan öppna den i alternativ för Mus på kontrollpanelen, men det är bara störande med andra muspekare, standardpekaren dugerOPSS WASD! inte .ico det är icon!! .cur är rätt svar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 oj fel av mig, .cur är pekare och .ani är animerad pekare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 oj fel av mig, .cur är pekare och .ani är animerad pekare :)Duktigt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Jag laddade ner ett muspekarskins program en gång. Har fortfarande kvar pekaren jag valde. X'O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.