mariowii Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Tjo undrar dessa frågur om fable 2 När får man väla ond/god? Vad hände rom du väljer god? Vad händer om du väljer ond? Får du skapa en egen gubbe? Vad går de ut på? Kan man spela online? Vad kan man ha för vapen? Vad gör man om man spelar online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 1.Ja 2.Jaa man e god? 3.Samma fast ond 4.Man får bara välja kön. Men man kan ju så klart klä gubben med tiden 5.Vågar inte säga nåt för då skulle jag säkert spoila nåt 6.Ja 7.Svärd, yxor, hammare, pikadoler m.m 8.Man bjuder in nån i ens värld och spelar co-op Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 (redigerat) ne men ja menar ska man rädda en princessa / prins eller vad? och ja har hört att man ska få djävuls horn om man e ond är det sant? och hur stirdar man ? är de turbaserat eller är de som man slåss i typ zelda/wow liknande? Redigerat 22 November 2008 av mariowii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 det går utt på att man ska rädda världen... när man strider så trycker du på x för att slå och y för att skuta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Man får Djävuls horn om man e ond, Blå streck över hela kroppen om man e bra på magi och jag tror att man får en gloria om man e god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 när får man välja ond eller god då? rekomenderar ni starkt detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Man får inte välja ond eller god. Man blir ond/god beroende på vad man gör. Går man runt och dödar folk blir man naturligtvis ond. Och ja, jag rekommenderar detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 hur bli man bra på magi o hur blir man ''god''' då :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Man använder mycket magi och levlar i det. Man blir om man dödar elakingar och hjälper folk m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 man får väl bara horn i första spelet? har en char som nästan har fullt i ond och han blev bara typ grå... och jag rekommenderar spelet, men jag hade förväntat mig mer... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Tjo undrar dessa frågur om fable 2 När får man väla ond/god? Vad hände rom du väljer god? Vad händer om du väljer ond? Får du skapa en egen gubbe? Vad går de ut på? Kan man spela online? Vad kan man ha för vapen? Vad gör man om man spelar online? 1. Du har två mätare, Purity och Corruption. När du gör onda gärningar så får du mer i Corruption och när du gör goda gärningar får du mer i Purity. 2. Du får gloria och lysande ögon. 3. Du får djävulshorn och röda ögon. 4. Nej. 5. Man ska på ett ungefär 'rädda världen' som nämnt ovan. 6. Ja, men co-op stödet måste laddas ner från Xbox live. 7. Mestandels flintlocks liknande vapen eftersom spelet utspelar sig i krut eran. 8. Co-op Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackthorn12 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 purity = god = Gloria corruption = ond = horn :evil: evil = grå good = ljus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.