Garone Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 purity = god = Gloria corruption = ond = horn :evil: evil = grå good = ljus Purity = Renhet ( Ren som i fri från synder, detta har inget med hygien att göra. ) Corruption = Korruption Evil = Ondska Good = Godhet Som sagt så är det bara Purity och Corruption som ger en horn eller gloria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linuss97 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 1 Man får inte välja ond eller god 2 man väljer inte 3 man väljer inte 4 Man får välja kön och klä om han/hon när man vill 5 Typ att döda en gubbe som heter Lucien som dödade ens syster (eller nåt sånt) 6 Japp 7 Yxa, Hammare, long svärd, katana, Flintlås pistol, flintlås gevär och några andra saker jag inte minns. 8 Spelar Co-Op PS. Har klarat ut spelet 10/10 Det äger MVH, Linuss97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 man får väl bara horn i första spelet? har en char som nästan har fullt i ond och han blev bara typ grå... och jag rekommenderar spelet, men jag hade förväntat mig mer... <_< Anledningen till att du blev grå är att du är mera pure än corrupt. Du blir corrupt lätt genom att sno saker eller att höja hyran på dina hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.