Gäst Member Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 I denna tråd ger ni Dagens Ros. Nu tänker jag förklara bättre, då du ska ge Dagens Ros till en person eller någon annan valfri person som gjort något snällt idag för dig, eller något sött också. Det ska vara kärlek till varandra, dock. Hoppas ni förstår. För jag försökte verkligen berätta. Sedan skriv en anledning varför ni ger Dagens Ros till den person/personerna. Min Dagens Ros går till min fader, för vi ska på Bowling idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 (redigerat) Dagens ros går till dig. Du fick ett anmält inlägg, igen. Redigerat 23 November 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 (redigerat) Jag ger mig själv dagens ros för att jag har orkat med dagen! Redigerat 23 November 2008 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Jag ger Zitroz dagens ros för han har orkat med hela dagen. (Haha, slå min osjälviskhet!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Nej jag ger nog min ros till MovieMe för han gav mig en ros! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Grejen med Dagens ros är att man ger en för dagen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Ja men jag ångrade mig och gav till dig istället xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Dagens Ros går till Herbert, väldigt bra lärare då han är snäll och väldigt pratsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Dagens ros går till mamma som tappade en kastrull på kattens svans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Min ros går till Jacquot's katt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Dagens ros går till Vickey för att hon är världens snällaste människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.