xnx Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Jag trodde att det nya spelet ''LIPS'' skulle vara dåligt, men det rockade! Det är mycket bättre än Singstar, jag har aldrig gillat att sjunga men det var faktiskt kul. Eller vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Jag har inte testat spelet men av vad jag har sett så verkar har det funnits väldigt lite låtar att få från marketplace, och de har desseutom kostat MS points vilket jag tycker är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kowax Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Här finns en recension: http://www.powergamer.se/2008/11/25/lips/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Vafan har LEVEL inte recenserat det för ännu?! >.< Jaja, jag ser inte karaokespel som spel, ( är man hardcore så är man) men det är säkert roligt. Achievementsen ser bra ut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jag vill ha det, tycker att det verkar kul ^^, Hah jag önskat mig det i julklapp om ngn undrar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 jag tycker reklamen till Lips som går på TV är läskig :o Typ en gubbe med bara fötter och läppar går omkring och sjunger Take on me av A-ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Jag har inte hunnit testa de än, är inte så intresserad av sångspel men jag ska i alla fall ge det en chans :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Hahah reklamen är ju rolig XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Yay meee, jah fick de i julklapp ^o^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag ahr spelte...undar lite... titta här... när man titatr på intrott te lips...så ser man dom knäpper in en Mp3 av nåt slag..o sjunger egna låtar......hur gör man de..o vikken sladd skall man ha`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Använd bara USB kabeln du har till datorn och kör i usb kabeln i xboxet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 men när jag har en usb kabel emmelan exboxet o min mobil...vad ska ja trycka ?''filöverförning'' eller vah..o vad ska ja trycka så ja får in låtarna :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.