Hej, jag tycker att Guitar Hero spelen ska få ett eget forum i spelforumet. Vad tycker ni?
Guitar Hero
Du menar ett subforum? Kunde vara en bra idé, finns nog rätt så många spelfantaster som "älskar" GH här.
Jag röstar ett starkt ja.
Kanske blir något..
Kontakta Admin/Mod om det?
Ja, detta måste införas.
Måste nog instämma, även om jag tycker att det här systemet suger.
Som vanligt, behövs det så kommer det, upp till admin.
De hade varit najs ;)
Ett forum för Guitar Hero, visst.
Jag har aldrig spelat detta spel, men jag har sett personer som spelat det. Och det är verkligen populärt. Så varför ej?
Bra idé.
Bra Idé.
Kan man inte bara skicka ett medelande till admin om det ?
föresten, kul att ni gillade iden!
isf kanske rockband skulle ingå i samma?
Det är i princip samma sak tycker jag, så ja Rockband ska med ingå isf.
↗ till inläggetisf kanske rockband skulle ingå i samma?
Exakt.
Sen bör man överväga att ta bort inaktiva spelforum.
Ett "Musikspel"-subforum då?
Det låter trevligt. n_n
↗ till inläggetja det skulle ju bli braEtt "Musikspel"-subforum då?
Det låter trevligt. n_n
Rock Band är ju dock inte särskilt väl diskuterat, ser inte riktigt varför det skulle vara med.
↗ till inläggetNej, det förstås. Men som Fruktnystan sa så kan man ju ha ett Musikspels forum. Det tyckte jag var en bra ide :DRock Band är ju dock inte särskilt väl diskuterat, ser inte riktigt varför det skulle vara med.
↗ till inläggetVilka andra sorters musikspel än Guitar Hero diskuteras mycket?↗ till inläggetNej, det förstås. Men som Fruktnystan sa så kan man ju ha ett Musikspels forum. Det tyckte jag var en bra ide :DRock Band är ju dock inte särskilt väl diskuterat, ser inte riktigt varför det skulle vara med.
↗ till inlägget1. du behöver inte spelat spelet för att hålla med..Ett forum för Guitar Hero, visst.
Jag har aldrig spelat detta spel, men jag har sett personer som spelat det. Och det är verkligen populärt. Så varför ej?
Bra idé.
2. det finns över 1.000.000 personer som lirar Guild wars men finns något forum om det?
Dvs att det behöver inte vara populärt irl för att komma in på fuska, några trådar om det och jag tror ett sub-forum kommer.