knark Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Den här bilden kommer upp och jag kan inte spela min map. Vad beror det på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 (redigerat) Testa att kompilera UTAN att ha "run the game" i kryssat eller vad det står. Har du steam eller non-steam? Redigerat 24 November 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Jag har Steam, när jag klickar på "Don't run the game blalbabla" så vet jag att man ska gå in på CS och klicka New Game fast banan finns inte där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Du får kopiera banan från valve hammer editor mappen. Och lägga in i din steammapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg