wubo Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Jo, nu är det så att jag tänkte börja spela wow. Men så kom jag på att man behöver ju betala varje månad för att få fortsätta spela. Så då är min fråga; Hur betalar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Antingen Game Card som man får en kod och skriver in eller så skickar man sitt kontonummer i ett ställe på Accountinställningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) okej, det låter ju inte så svårt. tack för svaret. Förresten, vilket är bäst tbc eller det där nya? Redigerat 27 November 2008 av koblaja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 WoTLK är bäst Men du måste ha det vanliga WoW först, Sedan TBC och sedan WoTLK det nyaste. I rätt ordning för att du ska kunna gör allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) jaha. jaja. men då fattar jag. Tack. Så detta är "vanliga" wow som man först måste ha. eller? http://www.webhallen.com/prod.php?id=34200 Redigerat 27 November 2008 av koblaja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Ja, Sedan måste man ha TBC innan man skaffa WoTLK. Det står på förpackningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Jaha, Jo men då så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 (redigerat) okej, det låter ju inte så svårt. tack för svaret. Förresten, vilket är bäst tbc eller det där nya? Du behöver tbc först och burning crusade på acc för att uppgradera till wotlk- CYA! Redigerat 12 December 2008 av EnBanan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 okej, det låter ju inte så svårt. tack för svaret. Förresten, vilket är bäst tbc eller det där nya? Du behöver tbc först och burning crusade på acc för att uppgradera till wotlk- CYA! Tvungen att upprepa det som redan sagts för fuskamynt/rank vafan man nu får? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg