Hoppa till innehåll

Dragon Ball


timi3
 Dela

Rekommendera inlägg

RPG Maker spel uppladdat på Rapidshare.

Fel på så många sätt.

Det äger dig, dra da. Ifall du inte ska kommentera...

 

Kommenterade ju :P Och tydligen funkar inte ens spelet xD Vem som helst kan göra spel i RPG Maker, och helt utan originalitet. Lär dig något riktigt programmeringsspråk och gör ett eget spel. Gamemaker är dock helt okej, för det är ju inte precis något "Click and play" program.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njae, faktiskt MovieMe så kan RPG maker vara ett utomordentligt program för att skapa rpg spel, VÄLDIGT modifierbart, har själv sett många, många bra spel som gjorts med det under tiden jag också höll på med det, går även att använda kodningen i det ( Ruby ), så ja, mycket bättre än gamemaker iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njae, faktiskt MovieMe så kan RPG maker vara ett utomordentligt program för att skapa rpg spel, VÄLDIGT modifierbart, har själv sett många, många bra spel som gjorts med det under tiden jag också höll på med det, går även att använda kodningen i det ( Ruby ), så ja, mycket bättre än gamemaker iallafall.

Oja. RPG Maker idag går det ju att skapa MMORPG's med också. Men just i det här fallet så är det ett typiskt "Click and play" spel som han inte alls lagt någon tanke bakom. Jag ogillar folk som gör något slarvigt bara för att kunna säga att det gjort det.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...