Hoppa till innehåll

Nej Till Privatpoliser I Sverige Nej Till Ipred!


sargon94
 Dela

Vad tycker du om ipred ??  

121 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jo men Britney Spears kan inte stämma en som har laddat ner filmer? Det måste väl vara något av deras som blivit olagligt nerladdat. Det är väl inte så att Adam Sandler kan skicka hotbrev till en som har laddat ner låtar med Slipknot?

 

Och sen samma sak igen, Britney Spears vänder sig till Piratebay och ber om att få information om en som laddar ner hennes låtar, vad kommer hon få för ett svar?

-Okej, var god och dröj medan vi letar igenom miljontals nerladdare.

 

Jo det har du rätt i men som jag sa innan dem känar öre på skivkontrakt men kr på kons'rer o det är företagen som stämmer som ex ea games

 

Jag tror inte spel industrin är så hårt drabbade som film och musik industrin, det är nog många fortfarande som går och köper spel i butikerna, jag är en av dom. Så jag tror inte att EA Games blir drabbade nu här dom kommande 5 åren, men sedan kommer alla ladda ner lika mycket spel som musik.

Det kan jag ge mig katten på.

 

Spel industrin har iaf några sätt att förhindra kopiering, vilket musik och film inte har. Spel industrin kan börja göra så som det är med STEAM. Spel industrin kan förhindra kopiering mär dom vill, det är bara att dom kör med en nyckel aktivering via internet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo men Britney Spears kan inte stämma en som har laddat ner filmer? Det måste väl vara något av deras som blivit olagligt nerladdat. Det är väl inte så att Adam Sandler kan skicka hotbrev till en som har laddat ner låtar med Slipknot?

 

Och sen samma sak igen, Britney Spears vänder sig till Piratebay och ber om att få information om en som laddar ner hennes låtar, vad kommer hon få för ett svar?

-Okej, var god och dröj medan vi letar igenom miljontals nerladdare.

 

Jo det har du rätt i men som jag sa innan dem känar öre på skivkontrakt men kr på kons'rer o det är företagen som stämmer som ex ea games

 

Jag tror inte spel industrin är så hårt drabbade som film och musik industrin, det är nog många fortfarande som går och köper spel i butikerna, jag är en av dom. Så jag tror inte att EA Games blir drabbade nu här dom kommande 5 åren, men sedan kommer alla ladda ner lika mycket spel som musik.

Det kan jag ge mig katten på.

 

Jo det e men jag tror inte du köper dator spel eller ?

O det var bara ett ex på ett stort företag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men Britney Spears kan inte stämma en som har laddat ner filmer? Det måste väl vara något av deras som blivit olagligt nerladdat. Det är väl inte så att Adam Sandler kan skicka hotbrev till en som har laddat ner låtar med Slipknot?

 

Och sen samma sak igen, Britney Spears vänder sig till Piratebay och ber om att få information om en som laddar ner hennes låtar, vad kommer hon få för ett svar?

-Okej, var god och dröj medan vi letar igenom miljontals nerladdare.

 

Jo det har du rätt i men som jag sa innan dem känar öre på skivkontrakt men kr på kons'rer o det är företagen som stämmer som ex ea games

 

Jag tror inte spel industrin är så hårt drabbade som film och musik industrin, det är nog många fortfarande som går och köper spel i butikerna, jag är en av dom. Så jag tror inte att EA Games blir drabbade nu här dom kommande 5 åren, men sedan kommer alla ladda ner lika mycket spel som musik.

Det kan jag ge mig katten på.

 

Jo det e men jag tror inte du köper dator spel eller ?

O det var bara ett ex på ett stort företag

 

Men det var ett dåligt exempel om du menar piratkopiering.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men Britney Spears kan inte stämma en som har laddat ner filmer? Det måste väl vara något av deras som blivit olagligt nerladdat. Det är väl inte så att Adam Sandler kan skicka hotbrev till en som har laddat ner låtar med Slipknot?

 

Och sen samma sak igen, Britney Spears vänder sig till Piratebay och ber om att få information om en som laddar ner hennes låtar, vad kommer hon få för ett svar?

-Okej, var god och dröj medan vi letar igenom miljontals nerladdare.

 

Jo det har du rätt i men som jag sa innan dem känar öre på skivkontrakt men kr på kons'rer o det är företagen som stämmer som ex ea games

 

Jag tror inte spel industrin är så hårt drabbade som film och musik industrin, det är nog många fortfarande som går och köper spel i butikerna, jag är en av dom. Så jag tror inte att EA Games blir drabbade nu här dom kommande 5 åren, men sedan kommer alla ladda ner lika mycket spel som musik.

Det kan jag ge mig katten på.

 

Jo det e men jag tror inte du köper dator spel eller ?

O det var bara ett ex på ett stort företag

 

Men det var ett dåligt exempel om du menar piratkopiering.

 

Okej förlåt men vad jag vet så e det många som laddar ner dator spel ialla fall kanske inte spel till konsoller men dator.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker inte om tanken att det ska få finnas privatpoliser, blir till och med rädd.

 

förstår dock ändå att de vill göra detta eftersom skivbranschen går åt h*lvete nu när alla laddar ner olagligt.

Skivbranschen är idiotisk. De kända artisterna och sponsorerna tjänar nog med pengar ändå.

 

hur vet du det?

 

och det är skivbolagen som drabbas hårdast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst, hur j'vla lite liv har dem nu? Har de helt och hållet slut på saker att göra? Varför spendera tid och pengar på en sån här liten skitgrej när de kan göra annat. Jag är ingen expert på detta, men nästan alla som "blir nedladdade" är svinrika, de har råd om de inte skulle sälja något mer någonsin, vilket de gör ändå. Dessutom lever de lyxliv. Vad sägs som att spendera pengarna på sjukdomsforskning eller att satsa på någon välgörenhetsorganisation istället för att göra något totalt onödigt som att stoppa vanliga människors önskan att får höra/se något de gillar och göra de svinrika artisterna ännu rikare.

 

Men men, världen är som tur perfekt, det finns inga andra bekymmer, ingen dör av sjukdomar/svält, det finns inga krig, inga lider och inga fryser. Fildelningen är det ända som står emellan de som har makten och total perfektion.

 

...not.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså inför dom den lagen kommer piratbyrån aldrig ha nån fritid för dom skulle få jobba dygnet runt pgr av den nya lagen.

Låter det bra?

Att några personer ska jobba livet av sej för en ynka liten lag?

Nu blir jag förbannad på den j*vla skitt lagen som ska heta IPRED!

Dom har ju in i h*lvete så mycket pengar så dom klarar sej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså inför dom den lagen kommer piratbyrån aldrig ha nån fritid för dom skulle få jobba dygnet runt pgr av den nya lagen.

Låter det bra?

Att några personer ska jobba livet av sej för en ynka liten lag?

Nu blir jag förbannad på den j*vla skitt lagen som ska heta IPRED!

Dom har ju in i h*lvete så mycket pengar så dom klarar sej.

Ingen som tvingar PB att jobba.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...