laynus Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Hej nu för tiden tappar mitt internet ipn. Jag har testat med usb trådlöst och inbyggt. Är det moderkortet som det är fel på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Ditt internet tappar IP:n? Förklara mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 När jag spelar i bland blir jag dc av en anledning. När jag kollar på inställningarna står det bara 0.0.0.0.0 på allt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) Du har trådlöst, det förklarar saken. din signal är för svag. Du kan inte förhindra det. Redigerat 28 November 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Asså min dator sitter 2 meter i från routern. Och problemet började när jag installerade om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Om du inte har egen internet så är det som ForloRn skriver. Din router är för långt ifrån trådlösa interneten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Då har du så dåligt internet att signalen blir för svag ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Det står Styrka:Väldigt hög Kan det vara lågt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 (redigerat) Då har du så dåligt internet att signalen blir för svag ändå.Läste du vad ForlorN skrev? Om du har så dåligt internet att trådlöst internet inte funkar bra så kan du ju köra med kabel. Du sa förut att du bara satt 2 meter ifrån routern. Redigerat 29 November 2008 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Min pappa är uppkopplad på samma router och har inga problem han sitter 10 meter i från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 (redigerat) moste isåfall vara ngt när du installera om datorn då. har du ngn manual för din router? Redigerat 29 November 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Det är datorn inte routern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.