Gäst Glassgubben Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Hej idag när jag startade gta kom en error upp det stog ''gta_sa.exe har slutat att fungera'' vad kan vara fel? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Har du moddat ditt GTA SA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Nej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Testa att installera om det då? Du behöver ju inte ta bort sparfilerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Har testat det, det fungerar ändå inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Vad har du för Dator? Xp eller vista? Installera senaste Direct x och uppdatera ditt grafik kort. Brukar lösa det mesta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Jag har vista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Hej idag när jag startade gta kom en error upp det stog ''gta_sa.exe har slutat att fungera'' vad kan vara fel? :( Problemet händer på vissa spel om man har Xp. -Installera om -Kolla om alla filer ligger i rätt map - Kolla om du har den nyaste patchen - Kör som Adminastör. Om det inte funkar.... så vet jag inte vad du ska göra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Idag funkade gta men, det laggar SÅ mycket sen så kommer det upp en ny ruta där det står ''Det här programet kräver en upplösning på 800x600 eller mer.'' Ochjag har testat alla upplösningar och ingen funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg