The Moose Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Någon som kommer införskaffa Mega Man 9 på XLA? Jag kommer, kommer bli grymt att uppleva ett sådant "gammalnytt" spel som man aldrig fick testa på NES. http://www.slashgear.com/gallery/data_files/1/4/6/mega_man_9_dragon_flicker.jpg Bra recension av IGN. http://www.youtube.com/watch?v=txdYyzdSRTk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Jag har det (Wii). Har kommit till Wily's Castle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Jag har det (Wii). Har kommit till Wily's Castle. Svårt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Ja. Har mest problem med taggarna (eller vad man ska kalla de). Har 3 Shock Guards, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Mega Man är känt för att vara svårt. Iallafall "back in the day". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Köper ni spelet för nostalgin eller för att ni tycker att spelen är kul ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Köper ni spelet för nostalgin eller för att ni tycker att spelen är kul ? :huh: Eftersom jag aldrig ägt ett mega man spel så vill jag ha det efter ha hört många andras mega man upplevelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.