Nacke3000 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 När man låser upp dansen explore så måste man klara en lista med massa grejer. På ett ställe i listan så ska man fråga fiskar läraren om ett ärende. Hur gör man det??? Det vill jag veta. Eller det står:Ask the fishing tutor for an errand. Hur gör man? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Är det ett uppdrag du gör? Då kan du kolla på Runehq och sedan klicka på uppdraget sen på svenska =) Då kommer du hitta svaret. Men kan du förklara lite mer vad du menar så ska jag försöka hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Man ska göra en lista med massa saker för att få danses explore. Jag har gjort allt på listan utan en grej. Det står så här:Go to the fishing tutor south of lumbridge. Talk to the fishing tutor and ask for an errand. Jag fattar inte vad man ska göra. Pappa sa att errand betyder ärende.Han tror det i alla fall. Har jag förklarat bättre nu? :huh: Jag tycker att det är kul att ni hjälper mej!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 (redigerat) Gå till fish tutoren som är under lumbridge och sen höger klicka på han och tryck på typ-take a job- Sen tittar du på lappen som han ger dig och ge han det som står på lappen Fattar du? Redigerat 30 November 2008 av Umbreon24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Gå till fish tutoren som är under lumbridge och sen höger klicka på han och tryck på typ-take a job- Sen tittar du på lappen som han ger dig och ge han det som står på lappen Fattar du? Det står ''work for'' och man behöver inte ge han sakerna bara trycka där sen prata :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg