Tilvas Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 tycker ni jag ska köpa dom och köra live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Ta bara ett av dom. Du behöver inte båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Köp ett av dom och ett års live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 köp cod 5 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 köp cod 5 då Nej, Köp Call Of Duty 4. Cod: world at war är som cod 2, och det vill du nog inte ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 (redigerat) nja inte precies :lol: fast ska köpa cod 4 då jag tycker vapnen i cod 5 ser så gamla ut :huh: Redigerat 1 December 2008 av BLUEROUGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 nja inte precies :lol: fast ska köpa cod 4 då jag tycker vapnen i cod 5 ser så gamla ut :huh: Klart dom ser gamla utt. COD: 5 handlar om andra världskriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 jaha visste inte det klart cod 4 isåfall :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 det finns inget som e bättre på cod 4 än cod 5. Allt är bättre på cod 5 än cod 4. så om man vill köpa cod 4 istället för cod 5 e det för att man inte skulle gillar andravärldskrig miljön mer än nytuds miljön. Annars är cod 5 mycket bättre än cod 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 det finns inget som e bättre på cod 4 än cod 5. Allt är bättre på cod 5 än cod 4. så om man vill köpa cod 4 istället för cod 5 e det för att man inte skulle gillar andravärldskrig miljön mer än nytuds miljön. Annars är cod 5 mycket bättre än cod 4 Faktisk så har Cod 4 bättre vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Cod 4 är bäst. Köp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 tycker ni jag ska köpa dom och köra live? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.