kkthxbye Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 det går på svt1 måndagar 20.30..... det är kul. såg nån förra proggramet när dom visade om nya splinter cell??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 njet vadet bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ahh det är bra !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det känner jag inte till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det pogramet känner jag inte till... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det känner jag inte till inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det är ganska bra.. och idag är det gameplay! dom visade lite från inspelningen av splinter cell filmen oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 kontroll är bra, men jag tycker dom är lite dåligt utbildade. dom sa till exempel jak and dexter istället för jak and daxter och lite andra småfel. det är också lite för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ja lite dåliga recsenskoner ( vet ej hur det stavas ) Gameplay är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag har misat alla pogramen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) Jag missade föra programmet :( Men jag tycker att d som tv4+ sänder är mycket bättre Redigerat 4 April 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Ska se på det imorn då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.