vhartman Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Jaha nu har man börjad spela PC-spel. i min ålder 57. Och tyckte att shogun var döbra. Hittade sen några fusk på den här sidan. Min fråga; var lägger man eller var skriver man in dessa rader??? Hälsningar och tack i förväg JH Citera
Schassen Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Står d inte vart man ska skriva in dom då? Och vad går shogun ut på igentligen? Citera
vhartman Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Skrivet 8 April 2004 Shogun total war...... är ganska bra. Föregångaren till Medieval total war. Tja som ni ju vet är smaken olika...... men jag gilla Shogun total war. Men jag har fortfarande inte fått något svar???? Var och hur lägger man in fusket?????? Hälsningar Jürgen Citera
Boffaroffe Skrivet 8 April 2004 Rapport Skrivet 8 April 2004 Det stog att man skulle skriva in fusken i spelet :D Altså ska man skriva in det under spelets gång. Bara sådär direkt på skärmen :D Citera
Moody Skrivet 8 April 2004 Rapport Skrivet 8 April 2004 Ja det är det om det inte står var man ska klicka på eller göra då är det bara att skriva in fusket under spelets gång :) Citera
SuS1321 Skrivet 8 April 2004 Rapport Skrivet 8 April 2004 det konstiga är att jag har provat det men det funkar inte Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.