Pachu Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Hejsan. Om du har tråkigt en söndags kväll kanske man här på forumet kan dra ihop en Mario Kart Wii turnering . Verkar som dom flesta här på forumet inte verkar spela eller vara inne så mycket på online på MK:Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 eller hur!! Jag är lätt på!! Om intresse finns för andra online spel så är jag nog också på (om jag har dom spelen) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 eller hur!! Jag är lätt på!! Om intresse finns för andra online spel så är jag nog också på (om jag har dom spelen) :P Jo visst^^. Dom online spelen jag har är följande:Medal of honor: Heroes 2 Mario Kart Wii Super Smash Bros Brawl Det man skulle kunna göra är att följande: Först skriver alla ner sina spel och följande Freind Code. Sedan bestämmer vi en följd av spel till turneringen och sedan en viss tid (helger bäst). Och efter varenda spel är avklarad uppdaterar vi det på forumet och sedan går vidare till nästa. Sedan uppdaterar vi hela turneringens följd och sedan utser vinnaren . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 jo jag är ofta online på mkwii. Men inte på senaste tiden p.g.a animal crossing lets go to the city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
choopa Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 jag vill va med :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Men du är lite sen, så jag låser den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg