xantus Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Klarade av alla ronin uppdrag idag på sr2 och ville bara fråga om någon vet en bra och lätt achivment jag kan fixa nu? Inte från någon aktivitet bara, något annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Här är några enkla achievements: Romero's Hero: Klara Zombie Uprising - 5 Gamescore Surf's up: Få 3 guldstjärnor i Fordons surfing - 5 Gamescore Soprano: Köp låten Take on me och spela upp den i radion - 10 Gamescore Stilwater Welcoming Commitee: Sikta vapnet mot 50 stycken så dom släpper pengar - 5 Gamescore Going the Distance: Få 3 guldstjärnor med att kasta nån - 5 Gamescore Trash Talker: "Taunta" 50 stycken (ANDRA) gängmedlemar - 5 Gamescore Love Thy Neighbor: Ta 50 människor som gissla - 5 gamescore Varsågod :) PS!!! Saints row 2 äger!! Jag har klarat 94 % :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Här är några enkla achievements: Romero's Hero: Klara Zombie Uprising - 5 Gamescore Surf's up: Få 3 guldstjärnor i Fordons surfing - 5 Gamescore Soprano: Köp låten Take on me och spela upp den i radion - 10 Gamescore Stilwater Welcoming Commitee: Sikta vapnet mot 50 stycken så dom släpper pengar - 5 Gamescore Going the Distance: Få 3 guldstjärnor med att kasta nån - 5 Gamescore Trash Talker: "Taunta" 50 stycken (ANDRA) gängmedlemar - 5 Gamescore Love Thy Neighbor: Ta 50 människor som gissla - 5 gamescore Varsågod :) PS!!! Saints row 2 äger!! Jag har klarat 94 % :D Tack så mycket :D ´Nice att du klarat 94% sj har jag bara klarat 30 xD PS!!!! Håller med om att saints row 2 ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.