CeZ Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Att installera ett spel till 360 HD gör att: 1. Det minskar risken för RROD 2. Fläkten låter mindre 3. Mindre Laddningstider för att installera på HD'n så gör man som jedimaster sade. Låter fläkten mindre? Det är väl bara CD-läsaren som blir tystare? Minskar risken för RROD gör den dock faktiskt då den varken blir lika varm som tidigare och framför allt inte vibrerar lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaacob Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Jag var lite otydlig i texten, men det jag menade var att han hade lagt det på hårddisken(xboxet). Sen blev skivan för repig så hade han bränt ut spelet från datorn (han hade "fixat" det på datorn) till en vanlig skiva tror jag det var!, funkar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 (redigerat) Min en polare la in cod4 på xboxen och det gick att köras utan skiva, testade senare på min xbox och då fungerade det inte att köra utan skivan... det är något mysko med det dära.. :wacko: Kan du fråga din kompis hur han gjorde och sen svara i tråden igen? Redigerat 31 Maj 2009 av kevs96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.