Vwone Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Min en polare la in cod4 på xboxen och det gick att köras utan skiva, testade senare på min xbox och då fungerade det inte att köra utan skivan... det är något mysko med det dära.. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Min en polare la in cod4 på xboxen och det gick att köras utan skiva, testade senare på min xbox och då fungerade det inte att köra utan skivan... det är något mysko med det dära.. :wacko: Kan du fråga din kompis hur han gjorde och sen svara i tråden igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 jag vet hu man kör utan skiva! det är skit enkelt! köp från xbox live market! med pointsen! Därför har man pointsen för att köpa spel! (Demospel och o.s.v.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 men han mena hur gör man för att kunna köra utan skiva när man installerat spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Hur kan man installera spelen? Någon som vet för jag kan inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 jag vet hu man kör utan skiva! det är skit enkelt! köp från xbox live market! med pointsen! Därför har man pointsen för att köpa spel! (Demospel och o.s.v.) Wow du skojar!......sämsta inlägget hitils <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mouad Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 jag vet hu man kör utan skiva! det är skit enkelt! köp från xbox live market! med pointsen! Därför har man pointsen för att köpa spel! (Demospel och o.s.v.) Hahahhahahha roligaste kilen ever. Vi snackar om att spela xbox 360 spel genom att installera dom först och du kommer och snackar om xbox live market hahahhahaha du e trögaste killen jag någonsin sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Man måste jämt ha skivan i för att spela. Men genom att installera spelen på hårddisken förkortas laddningstiden på spelen rätt rejält. Inte på alla spel, men på många. Har hört att laddningstiderna på Halo 3 blir längre. lol f*n vad värdelöst. Det är inte värdelöst! Xboxen blir typ helt tyst när man kör den från HDD och laddningstiderna blir kortare? Varför är det värdelöst? Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Man måste jämt ha skivan i för att spela. Men genom att installera spelen på hårddisken förkortas laddningstiden på spelen rätt rejält. Inte på alla spel, men på många. Har hört att laddningstiderna på Halo 3 blir längre. lol f*n vad värdelöst. Det är inte värdelöst! Xboxen blir typ helt tyst när man kör den från HDD och laddningstiderna blir kortare? Varför är det värdelöst? Huh? jag hade inte fått specielt många svar på detta forum när jag skrev denna commentar. personligen så märker jag ingen större skillnad inom ladnings tider osv osv. jag ville först och främst få reda på hur man kan spela utan skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag vet inte hur man installerar spel på HDD så kan någon snälla säga hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 jag vet hu man kör utan skiva! det är skit enkelt! köp från xbox live market! med pointsen! Därför har man pointsen för att köpa spel! (Demospel och o.s.v.) Hahahhahahha roligaste kilen ever. Vi snackar om att spela xbox 360 spel genom att installera dom först och du kommer och snackar om xbox live market hahahhahaha du e trögaste killen jag någonsin sett hahahaha du med! den trögaste gamlingen jag nånsin har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag vet inte hur man installerar spel på HDD så kan någon snälla säga hur?Man typ går in på nån meny där CD-rutan(den man väljer) i dashboard är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.