Banish Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Hur gammal är snubben? 13 B) Kanske försöka spela pokemon på en gameboy emulator? vad menar du? :huh: försöker du j*vlas med mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 antagligen försöker ham det ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Hur gammal är snubben? 13 B) Kanske försöka spela pokemon på en gameboy emulator? vad menar du? :huh: försöker du j*vlas med mig eller? Nej han försöker inte j*vlas med dig, man kan spela gameboy spel på en emulator. Det riktigt kul. Googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) CS 1.6? Kan kanske funka... Annars finns det några gamla spel typ Munch 3D (något i den stilen kommer inte ihåg vad det hette, var iaf nått pacman i 3d) Lego Racers Redigerat 2 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Hur gammal är snubben? 13 B) Kanske försöka spela pokemon på en gameboy emulator? vad menar du? :huh: försöker du j*vlas med mig eller? Nej han försöker inte j*vlas med dig, man kan spela gameboy spel på en emulator. Det riktigt kul. Googla ja vet, men efter som han quotade min ålder så j*vlas han antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 quake 3 arena (finns gratis demo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 quake 3 arena (finns gratis demo) Tror han skulle lagga riktigt mycket eftersom han ligger nätt på gränsen. Quake 3 Arena's system reqs: As always, the system requirements vary depending on the number of players on your server. * Pentium II 266MHz. More CPU = more players. * At least 64 MB RAM. * Kernel 2.2.9 or higher, glibc 2.1. * The *.pk3 files from the Quake III Arena CD-ROM. * At least ~500 MB free space on your HDD. * Enough bandwidth if you're going to run an Internet server. More players = more bandwidth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 CS 1.6? Kan kanske funka... Annars finns det några gamla spel typ Munch 3D (något i den stilen kommer inte ihåg vad det hette, var iaf nått pacman i 3d) Lego Racers Nope. Minimum: 500 mhz processor, 96mb ram, 16mb video card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.