fjelldoktorn Skrivet 1 December 2008 Rapport Skrivet 1 December 2008 Tjo! Needar hjälp i Fallout 3.. När man ska komma in i Littlelamp light eller vad det heter så måste man rädda nåra ungar från paradise falls.. Jag räddade ungarna genom att slakta alla i stan, Och sen öppnade jag grinden med nyckeln man får av en snubbe... Och sen säger ungarna att man ska möta dom SW från PF alltså i littlelamp light, men ungarna e inte där. Och jag har räddat alla slavar! Vet ej vad jag ska göra! Hoppas ni fattar vad jag pratar om :P Citera
Garone Skrivet 1 December 2008 Rapport Skrivet 1 December 2008 Tjo! Needar hjälp i Fallout 3.. När man ska komma in i Littlelamp light eller vad det heter så måste man rädda nåra ungar från paradise falls.. Jag räddade ungarna genom att slakta alla i stan, Och sen öppnade jag grinden med nyckeln man får av en snubbe... Och sen säger ungarna att man ska möta dom SW från PF alltså i littlelamp light, men ungarna e inte där. Och jag har räddat alla slavar! Vet ej vad jag ska göra! Hoppas ni fattar vad jag pratar om :P Säg till dem att följa efter dig. De står troligen kvar i slavcampen och väntar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.