Gäst Justfiwi Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Hejsan! Använder Mozilla Firefox som webbläsare men stör mig på att den där rutan "Filhämtaren" dyker upp varje gång man sparar en fil. Finns det något tillägg eller inställning för att slippa detta? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Själv använder jag ju Download Statusbar som inte är så störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Japp, jag med. Här hittar du den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Verktyg -> Inställningar -> Allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Tryck Verktyg, sen Inställningar... och på fliken allmänt tryck bort "Visa fönstet Filhämtaren när en fil hämtas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Tryck Verktyg, sen Inställningar... och på fliken allmänt tryck bort "Visa fönstet Filhämtaren när en fil hämtas" Okej, tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.