Lynott Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Är det min julbanner som visas där uppe? Vann förra årets jul banner tävling. Är det samma banner? Isf roligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 (redigerat) Jepp http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1211327 Samma banner Redigerat 1 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Då fuska.se betalade för logon och på så vis äger den kan admin använda den när han vill :) Och jag måste erkänna att den är ganska snygg. Nu fattas egentligen bara jul-temat till forumet som nico gjorde förut så blir det perfekt :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Då fuska.se betalade för logon och på så vis äger den kan admin använda den när han vill :) Och jag måste erkänna att den är ganska snygg. Nu fattas egentligen bara jul-temat till forumet som nico gjorde förut så blir det perfekt :> Ah, har inget emot att han använder den, bara undrade ;) Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 En dålig sak är dock att reklamen täcker halva tomteluvan. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 En dålig sak är dock att reklamen täcker halva tomteluvan. :/ Adblock Plus ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Kan ni inte bara cutta reklamen lite ? =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.