Hoppa till innehåll

Vigor?

Garone

Rekommendera inlägg

Håller på att bygga ett Mutilate PvE raid specc till min Rogue och satte ihop det här: http://www.wowhead.com/?talent=f0ef0exoVboIuVo0xV0hZxb ( med några tips från erfarna rogues )

Jag undrade då om jag skulle använda Vigor eller inte. Jag fick två versioner av saken där ena sa att det var ett måste med Vigor + Vigor glyphen och den andra sade att Vigor bara var slöseri på talents. Någon som vet om det är värt att ta bort 1 i Improved Poisons och sätta en poäng i Vigor och använda min 80 major glyph spot till Vigor glyphen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, vigor är i stort sätt värdelös om du inte ska gå arena/annan pvp och behöver stor burst, då den inte höjer din regeneration av energy, vilket gör den onödig, då din energy inte kommer att vara så hög i en instance/raid att det gör skillnad om du har 90 eller 150 energy

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, vigor är i stort sätt värdelös om du inte ska gå arena/annan pvp och behöver stor burst, då den inte höjer din regeneration av energy, vilket gör den onödig, då din energy inte kommer att vara så hög i en instance/raid att det gör skillnad om du har 90 eller 150 energy

Okej, tackar för det snabba svaret. Några förslag på vilken glyph jag bör ha i mitt 80 slot istället? ( Har bara Rupture glyphen just nu =/ )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, tackar för det snabba svaret. Några förslag på vilken glyph jag bör ha i mitt 80 slot istället? ( Har bara Rupture glyphen just nu =/ )

Nej, inte precis, den ända du kan använda är väl Glyph of Garrote
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, inte precis, den ända du kan använda är väl Glyph of Garrote

Hokai. Ska plocka upp glyph of Garrote då. Tackar för svaret igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, använd inte mutilate, jag är rogue CL i en bra guild (vi cleare 3/6 swp) och jag tar aldrig med annat än combat rogues. Combat > Assassination, även efter patchen.

Då kan du ha nytta av Sinister Strike, Eviscerate och Adrenaline glyphs ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...