Garone Skrivet 2 December 2008 Rapport Skrivet 2 December 2008 Håller på att bygga ett Mutilate PvE raid specc till min Rogue och satte ihop det här: http://www.wowhead.com/?talent=f0ef0exoVboIuVo0xV0hZxb ( med några tips från erfarna rogues ) Jag undrade då om jag skulle använda Vigor eller inte. Jag fick två versioner av saken där ena sa att det var ett måste med Vigor + Vigor glyphen och den andra sade att Vigor bara var slöseri på talents. Någon som vet om det är värt att ta bort 1 i Improved Poisons och sätta en poäng i Vigor och använda min 80 major glyph spot till Vigor glyphen?
Hivee Skrivet 2 December 2008 Rapport Skrivet 2 December 2008 Nja, vigor är i stort sätt värdelös om du inte ska gå arena/annan pvp och behöver stor burst, då den inte höjer din regeneration av energy, vilket gör den onödig, då din energy inte kommer att vara så hög i en instance/raid att det gör skillnad om du har 90 eller 150 energy
Garone Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Skrivet 2 December 2008 Nja, vigor är i stort sätt värdelös om du inte ska gå arena/annan pvp och behöver stor burst, då den inte höjer din regeneration av energy, vilket gör den onödig, då din energy inte kommer att vara så hög i en instance/raid att det gör skillnad om du har 90 eller 150 energy Okej, tackar för det snabba svaret. Några förslag på vilken glyph jag bör ha i mitt 80 slot istället? ( Har bara Rupture glyphen just nu =/ )
Hivee Skrivet 2 December 2008 Rapport Skrivet 2 December 2008 Nja, vigor är i stort sätt värdelös om du inte ska gå arena/annan pvp och behöver stor burst, då den inte höjer din regeneration av energy, vilket gör den onödig, då din energy inte kommer att vara så hög i en instance/raid att det gör skillnad om du har 90 eller 150 energy Okej, tackar för det snabba svaret. Några förslag på vilken glyph jag bör ha i mitt 80 slot istället? ( Har bara Rupture glyphen just nu =/ ) Nej, inte precis, den ända du kan använda är väl Glyph of Garrote
Garone Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Skrivet 2 December 2008 Nja, vigor är i stort sätt värdelös om du inte ska gå arena/annan pvp och behöver stor burst, då den inte höjer din regeneration av energy, vilket gör den onödig, då din energy inte kommer att vara så hög i en instance/raid att det gör skillnad om du har 90 eller 150 energy Okej, tackar för det snabba svaret. Några förslag på vilken glyph jag bör ha i mitt 80 slot istället? ( Har bara Rupture glyphen just nu =/ ) Nej, inte precis, den ända du kan använda är väl Glyph of Garrote Hokai. Ska plocka upp glyph of Garrote då. Tackar för svaret igen.
Xade Skrivet 3 December 2008 Rapport Skrivet 3 December 2008 Alltså, använd inte mutilate, jag är rogue CL i en bra guild (vi cleare 3/6 swp) och jag tar aldrig med annat än combat rogues. Combat > Assassination, även efter patchen. Då kan du ha nytta av Sinister Strike, Eviscerate och Adrenaline glyphs ;).
Hivee Skrivet 3 December 2008 Rapport Skrivet 3 December 2008 Näe, mutilate _äger_ verkligen skiten ur combat just nu, totalt alltså =p
Garone Skrivet 3 December 2008 Författare Rapport Skrivet 3 December 2008 Fick två ganska bra svärd i Utgarde Pinnacle och CoS så jag speccade tillbaka till Combat.
Gäst Mîhker Skrivet 4 December 2008 Rapport Skrivet 4 December 2008 Mutilate>Combat Hög energy är bra för burst i pvp, i pve spelar det ingen roll.
Rekommendera inlägg