badankan Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Hej! Jag undrar vilken är eran högsta level ni har kommit till på zombie mode.Med eller utan kompis.Jag o min kompis har bara kommit till 13 sen förlorat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 (redigerat) Jag och min kompis kom till lvl 18 (dator). Ett bra tips är att i början köp M1A1 carbine och sen tar ni bort soffan springer vidare och tar bort soffan ner till Random låda rummet. Men öppna aldrig dörren, alltså HELP dörren. Och sen kommer det strömma ner zombies från trappan och de kommer komma från fönstrerna. Redigerat 3 December 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Jag tycker att man bara ska öppna help rummet och inte ta bort någon soffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Kom till typ 32, men använde en glitch så zombies inte kunde attackera :P Dom slog mot dig men du blir inte skadad (koll youtube ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.