asabrasa Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 ok jag var fullt ond och hade lady gray som fru bodde i det där slottet skaffade en unge och sen kom det upp en ruta om att min gubbe hade dött av ålder (blev ett miniclip) och nu när jag spelar så kan jag bara vara min unge hellt cp. har detta hänt er? kan jag återuppliva min gubbe på något sätt? ps ifall någon undrar så är ungen vuxen hella spelet började typ om fast med min unge som huvudrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 man kanske kan återuppliva sin "pappa" med den där maskinen i questen som man kan gifta sig med lady gray i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 okej, det har aldrig hänt mig. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 har aldrig hört talas om detta, låter lite konstigt att man skulle förlora sin gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 http://www.fuska.se/forum/Slouss_Mot_Den_S...en-t106827.html Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rouge417 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 det e rätt konstigt för man ska ju vara sin gubbe genom hela spelet och man åldrass inte när man spelar. så jag vette f** vad som har hänt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 det e rätt konstigt för man ska ju vara sin gubbe genom hela spelet och man åldrass inte när man spelar. så jag vette f** vad som har hänt :huh: Jo? Man åldras visst under spelets gång :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.