shoobree Skrivet 2 December 2008 Rapport Skrivet 2 December 2008 Ja, som rubriken säger..Hur mycket kostar BF2 i Media Markt? Och kom inte med Elgiganten för jag hatar dom verkligen lol.
Husko Skrivet 4 December 2008 Rapport Skrivet 4 December 2008 HAHA kratzz17 vill du veta`? dom slängde ut han från affären för han skulle köpa GOW2!
shoobree Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Skrivet 5 December 2008 HAHA kratzz17 vill du veta`? dom slängde ut han från affären för han skulle köpa GOW2! mm lol, jag och polarna skulle precis köpa GoW 2 på release dagen. Så vi drar till kassan skit glada när kassa kärringen säger: Hörru du lille pojk, det står 18+ och så kommer vakterna och kastar ut oss, lol.
ChipZ Skrivet 7 December 2008 Rapport Skrivet 7 December 2008 HAHA kratzz17 vill du veta`? dom slängde ut han från affären för han skulle köpa GOW2! mm lol, jag och polarna skulle precis köpa GoW 2 på release dagen. Så vi drar till kassan skit glada när kassa kärringen säger: Hörru du lille pojk, det står 18+ och så kommer vakterna och kastar ut oss, lol. hehe LoL mediamarkt har ju sveriges sämsta hemsida, säger ingenting, kolla reklamen om det står med där, annars får du ddra dit o kolla
Sidney Skrivet 8 December 2008 Rapport Skrivet 8 December 2008 Skicka ett mail till MediaMarkt och fråga vad det kostar. Brukar jag göra.
Racoon14 Skrivet 18 December 2008 Rapport Skrivet 18 December 2008 kanske lite sent men, men, bättre sent än aldrig! Vet ej var du bor men på webbhallen så finns det för 99 spänn.
shoobree Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2009 kanske lite sent men, men, bättre sent än aldrig! Vet ej var du bor men på webbhallen så finns det för 99 spänn. Tackar.
Racoon14 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Bara ett tips, du kanske ska ta och köpa complete collection istället?
shoobree Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2009 Såg complete edition och det kosta 299 spänn där i Mediamarkt. Och i mega store så kostar det bara 149 spänn Complete edition. Så jag tar nog och beställer skitet sen hämtar jag den från posten.
Rekommendera inlägg