Ruthar Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Hejsan! Finns det några Bon Jovi fans här och vilka är era favorit låtar och album av dom? Mina favoriter är lätt: Livin´ on a prayer Bad Medicine Born to be my baby I´ll be there for you Raise your hands Vilka är era? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 njae, tycker inte om det bandet vidare mycket, va, så ahr inga favoriter k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 3 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Haha okaj ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 It's my life är den ända av hans låtar som är riktigt bra, annars är det väl ingen favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag gillar wanted dead or alive. Inte så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 har hört några låtar av han :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Får huvudvärk av att höra på hans låtar. Dom suger, allt med bon jovi suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Dem, inte han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 bon jovi är skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Av typ alla hans låtar tänker jag på den där killen som sjunger låtar i South Park(T.ex den där "I'm gonna do a montaaage" låten i WoW avsnittet). När jag hörde livin on a prayer på Rock Band 2 så började jag garva. 0.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 8 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Får huvudvärk av att höra på hans låtar. Dom suger, allt med bon jovi suger. Ja man kan ju inte tycka om allt i världen ;):P bon jovi är skit...Guns n Roses är skit... nej jag bara skoja dom är fett bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 bon jovi är skit...Guns n Roses är skit... nej jag bara skoja dom är fett bra ;) thats right :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.