Imaginary Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Jag är här på star wars episode 1:the phantom menace http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/starwares.JPG Det är fjärde banan:Garden of Theed tror ja den heter.Är det någon som vet vad jag ska göra på det stället? Citera
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 du ska gå vidare till ett ställe med nån robot som man ska spränga sen ska det finnas två spakar en är i en gång lägst vägen vars man sen går vidare i och den andra är i ett hus som du måste hoppa in i :) Citera
Imaginary Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Skrivet 3 April 2004 Men det är den roboten på bilden som sprängs när man kommer nära o så dör ja hela tin Citera
j0hn Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Jag har inte spelat det på flera år men kan man inte skjuta sönder skeppet? Citera
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 låt vakterna gå nära det då sprängs det efter det så går du tillbaka och svänger vänster hurra nybörjare inte prao längre :D Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Hey...ni kan fuska på Episode I!!!!! Gör odödlighetskod!!!! Gå in på denna webb!' Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.