Sidney Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 (redigerat) Hej! Tänkte köpa lite Stephen King filmer till mina föräldrar i julklapp. Undrar om ni har några tips på ett par bra Stephen King filmer. Ska köpa Tales from the darkside, Children of the corn och Köplust, sen har vi redan Desperation. Ni får gärna tipsa om andra bra rysare också, bara inte filmerna fokuserar på blod och sånt. Man vill gärna ha en bra handling m.m. också. Redigerat 4 December 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Köp en blandning av Hitchcock- & Stephen Kingfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Pet Sematary och på svenska Jurtjyrkogården (DET ÄR INTE STAVFEL) Den filmen är en av dom bästa jag nånsin sett, helt klart den bästa av stephen king... Jag gillar också Creepshow 1 och 2 men handlingen i dom är inte så seriösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Jurtjyrkogården är ju en av hans bästa ja :) Se bara till att hitta originalet och inte den löjliga remaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Ska försöka hitta den då. Den är dock slut på de webhallen där jag tänkt att beställa boxen med Tales from the darkside, Children of the corn och Köplust ifrån. Ska till lite affärer imorgon efter skolan och se om jag kan hitta den. Den lät nämligen riktig bra när jag läste om vad den handlar om. Remaken ni pratar om, är det Jurtjyrkogården 2 eller är det helt enkel en vanlig remake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 The shining tyck jag va rätt så bra när jag kolla på den sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Ska försöka hitta den då. Den är dock slut på de webhallen där jag tänkt att beställa boxen med Tales from the darkside, Children of the corn och Köplust ifrån. Ska till lite affärer imorgon efter skolan och se om jag kan hitta den. Den lät nämligen riktig bra när jag läste om vad den handlar om. Remaken ni pratar om, är det Jurtjyrkogården 2 eller är det helt enkel en vanlig remake? Just ja! OMG :P Kom på att det är ettan jag hatar xD Jurtjyrkogården 1 är löjlig. Tvåan är mycket bättre gjord, fortfarande regisserad av Mary Lambert (dock inte skriven av Stephen King). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Ingen som nämnt The Green Mile? Konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 The Mist? Fanns den kanske inte har kommit på DVD än. Alltså den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.