Npoti Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 hejsan jag kan inte bestämma mig mellan Fallout 3 och Cod World At War. jag har oblivion och jag älskar det spelet men ändå Cod e så j*vla bra me men jag gillar liksomm friheten men jag vet ändå inte vilket skulle ni välja ni får järna berätta lite hur Fallout 3 är:D... vilket skulle ni köpa Fallout 3 till PC elle Xbox 360?..... en fråga till brukar dom klippa bort grejer från spel man laddar ner? MVH Npoti :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Jag tycker att CoD waw är tråkigt (CoD 4 är bättre enligt mig) Men ja har spelar Fallout3 lite i början. Man kan nästan göra va som helst på de, a kan inte riktigt förklara. Mer vet ja inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 hejsan jag kan inte bestämma mig mellan Fallout 3 och Cod World At War. jag har oblivion och jag älskar det spelet men ändå Cod e så j*vla bra me men jag gillar liksomm friheten men jag vet ändå inte vilket skulle ni välja ni får järna berätta lite hur Fallout 3 är:D... vilket skulle ni köpa Fallout 3 till PC elle Xbox 360?..... en fråga till brukar dom klippa bort grejer från spel man laddar ner? MVH Npoti :lol: Köp Fallout 3. Ett garanterat köp om du gillade Oblivion. Köp det till PC eftersom det kommer antagligen komma mods i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 hejsan jag kan inte bestämma mig mellan Fallout 3 och Cod World At War. jag har oblivion och jag älskar det spelet men ändå Cod e så j*vla bra me men jag gillar liksomm friheten men jag vet ändå inte vilket skulle ni välja ni får järna berätta lite hur Fallout 3 är:D... vilket skulle ni köpa Fallout 3 till PC elle Xbox 360?..... en fråga till brukar dom klippa bort grejer från spel man laddar ner? MVH Npoti :lol: Köp Fallout 3. Ett garanterat köp om du gillade Oblivion. Köp det till PC eftersom det kommer antagligen komma mods i framtiden. Okej men jag kan ju ladda ner det... Men jag har hört rykten om att dom klipper bort grejer när man laddar nerSpel skulle vara bra om ni kunde övertala mig att det inte är så för annars är det risk att jag går och köper ett i affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 hejsan jag kan inte bestämma mig mellan Fallout 3 och Cod World At War. jag har oblivion och jag älskar det spelet men ändå Cod e så j*vla bra me men jag gillar liksomm friheten men jag vet ändå inte vilket skulle ni välja ni får järna berätta lite hur Fallout 3 är:D... vilket skulle ni köpa Fallout 3 till PC elle Xbox 360?..... en fråga till brukar dom klippa bort grejer från spel man laddar ner? MVH Npoti :lol: Köp Fallout 3. Ett garanterat köp om du gillade Oblivion. Köp det till PC eftersom det kommer antagligen komma mods i framtiden. Okej men jag kan ju ladda ner det... Men jag har hört rykten om att dom klipper bort grejer när man laddar nerSpel skulle vara bra om ni kunde övertala mig att det inte är så för annars är det risk att jag går och köper ett i affär Kan inte säga mer än att det är falska rykten i risk om en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 hejsan jag kan inte bestämma mig mellan Fallout 3 och Cod World At War. jag har oblivion och jag älskar det spelet men ändå Cod e så j*vla bra me men jag gillar liksomm friheten men jag vet ändå inte vilket skulle ni välja ni får järna berätta lite hur Fallout 3 är:D... vilket skulle ni köpa Fallout 3 till PC elle Xbox 360?..... en fråga till brukar dom klippa bort grejer från spel man laddar ner? MVH Npoti :lol: Köp Fallout 3. Ett garanterat köp om du gillade Oblivion. Köp det till PC eftersom det kommer antagligen komma mods i framtiden. Okej men jag kan ju ladda ner det... Men jag har hört rykten om att dom klipper bort grejer när man laddar ner Spel skulle vara bra om ni kunde övertala mig att det inte är så för annars är det risk att jag går och köper ett i affär Kan inte säga mer än att det är falska rykten i risk om en varning. Så då är det inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Jag skulle tagit CoD: WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 (redigerat) Fallout 3 är rpg och CoD fps.. Går inte att jämföra. Själv skulle jag valt Fallout 3 i ditt fall iallafall. Redigerat 5 December 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Jag tycker att CoD waw är tråkigt (CoD 4 är bättre enligt mig)Word.CoD waw suger enligt mig, fyran är extremt mycket bättre. Ta fallout 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Ta Fallout 3 Cod World At War Suger!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.