nidron Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Hejsan.. Har verkligen kört fast nu jag har kommit till en inhängnad (gård)med ett hus i mitten med staket runt. Det är vinter. Det finns en staty med en trasig drake på gården. Jag reparerar draken och gör den sedan levande. Då sprutar den eld, elden når en buske som får en massa små rosa "älvor" att flyga ut. Här kommer mitt problem.. jag skall ta ett viss antal "vingar" från dem, HUR GÖR JAG DETTA? jag slår ner dem med en formel men jag förstår inte hur jag ska få tag i vingarna.. Snälla hjälp mig Mvh mikaela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Ueh, jag vet ju egentligen detta. Jag har ju varvat detta spel x antal gånger, är detta när du ska få billywiggaddar och sånt? Eller när du är vid spökhuset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Det var väldigt längesen jag spelade det. och jag har lämnat tbx det men jag har för mig att du ska döda dem och sen blir dem sånna vingar som du ska plocka upp. har för mig att du ska kasta en rictusempra och en glacius. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonasp Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) du är vid spökande stugan, du ska fånga "fevingar" till snapes trolldrycks läxa, när du fått förhäxat dom så dom knockas så prova olika trollformler på dom, eller prova gå mot den, du kanske kan plocka upp den. när du är klar kommer draco malfoy vincente crabbe och gregory goyle, om dom inte redan varit där, stugan spökar inte, det är en myt så du kan utnyttja alla ytor ;) sen kommer dementorer, ron och hermione försöker ha sönder staketet så ni kan fly på en träbit, eller staket biten om den inte sprängs bort. du (harry) måste använda patronus mot dementorerna, för mer frågor om harry potter, fråga mig, är en levande expert Redigerat 21 December 2008 av jonasp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 du är vid spökande stugan, du ska fånga billywiggar till snapes trolldrycks läxa, när du fått förhäxat dom så dom knockas så prova olika trollformler på dom, eller prova gå mot den, du kanske kan plocka upp den. när du är klar kommer draco malfoy vincente crabbe och gregory goyle, om dom inte redan varit där, stugan spökar inte, det är en myt så du kan utnyttja alla ytor ;) sen kommer dementorer, ron och hermione försöker ha sönder staketet så ni kan fly på en träbit, eller staket biten om den inte sprängs bort. du (harry) måste använda patronus mot dementorerna, för mer frågor om harry potter, fråga mig, är en levande expert Ehm...fail? Vid spökande stugan är det féer,inte billywiggar. Billywiggarna är vid bron mellan Hogwarts och Hagrids hus, där hittar man tentaculorna,billywiggarna och dem lila sakerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fadyman Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 vilken bana är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nidron Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 okej tack så mycket jag ska försöka X) har provat nu lyckades få en och jag vet ej hur jag gjorde! men snart är liver slut och då får jag börja om :/ jag använde harry och flipendo "trollformeln" som stöter till dem och de landar på marken sedan ser jag hur deras vingar "kommer fram" de liksom svävar mot himlen och försvinner (inte så högt upp dock) har fått tag på en av slump nu, hoppas ja kommer på hur jag gjorde.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg