Dave37 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 bytt in hypno isället för clefable hypno ska ha hypnosis,dream eater,nightmare,focus punch/brick breakhellre brick break än focus punch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) jag vet,om han inte har brick break så får han ha focus punch Redigerat 7 December 2008 av Umbreon24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 (redigerat) 4Mewtwo(shyning)LV.100attacker:Substitute,ice beam,flamethrower,thunderbolt.statsHP354atk319def216sp.atk309sp.def216speed394 säg till om jag ska ändra något eller fixa till något 1. det finns något som heter space-tangenten, det är den stora i mitten av skrivbordet, och sen finns det en annan som heter enter och finns längst ut till höger och bredvid bokstäverna på tangentbordet, försök att träffa dessa tangenter lite oftare. 2. VAD HÅLLER DU PÅ MED!? hur lyckas man förstöra en mewtwo så? den är totalt värdelös utan sin psychic och recover. Redigerat 8 December 2008 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Ditt team är jävligt mycket bättre än mitt. så du får 9/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Tja jag ger den 0/10 eftersom att han har hackat till sig legendariska pokemon Och Ubers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 men jag gjorde ett annat team utan Ubers. PS.jag fick mina legendariska från GTS. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Aha ok sorry då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 det gör inget, men var mitt andra team bättre eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Hmm.....Aa faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 det gör inget, men var mitt andra team bättre eller??efter att noggrant ha räknat och vägt ditt team skulle jag ge det ungefär 0,7/10. 1. att ha flera attacker av samma typ på en pkmn e bara dumt. 2. många av dina pkmn e svaga mot vatten, fight och rock. 3. du har ingen bra mix av varesig typer av pkmn eller typer av attacker. 4. många av dina pkmn e frukansvärt dåliga generellt som t.ex. Mamoswine och Vespiquen. lösningar: 1. byt ut clefable, mamoswine och vespiquen mot pkmn som har helt andra svagheter och typer. 2. ha absolut inga normal attacker på blissey. 3. byt attacker på de flesta så att de inte har flera attacker av samma typ. ja, det kan du ju börja med. som jämförelse, det teamet jag har gjort som jag har opartiskt räknat på fick ett värde på 27064, ditt fick 1877. du har en bra bit kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Kan ni sära på raderna lite? För jag har svårt att läsa allt annars.så här: :gitarr: 1. Blissey LV.100 Attacker: Egg bomb Rock climb Stealth rock Softboiled Stats: HP: 669 atk: 70 def: 76 sp.atk: 180 sp.def: 310 speed: 1590 Så är väll mycket lättare att läsa? Tycker du inte? Redigerat 13 December 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Kan ni sära på raderna lite? För jag har svårt att läsa allt annars. så här: :gitarr: 1. Blissey LV.100 Attacker: Egg bomb Rock climb Stealth rock Softboiled Stats: HP: 669 atk: 70 def: 76 sp.atk: 180 sp.def: 310 speed: 1590 Så är väll mycket lättare att läsa? Tycker du inte? Exakt! om du (anton99) vill ha ordentliga svar så edit:a ditt inlägg så det ser ungefär ut som boffis förslag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg