WishCookie Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 (redigerat) ---------------------------------Välkomen till Fuskas SpriteShop!--------------------------- Så efter som att Ställningen på Omröstningen blev: Ja 10 P Nej 2 P Kanske: 1 P Så har vi en sprite tråd. :D Detta är är en Gemensam Sprite tråd. Alla kan fråga om sprites och göra sprites. Jag hoppas att vi får användning för denna tråden. Vi hade tänkt att ha anställda. Men istället blev det en gemensam tråd. Hoppas Vi får nytta av tråden. Redigerat 10 November 2010 av WishCookie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Jag skulle gärna vilja va med, det va ett tag sen jag gjorde sprites så jag kan behöva träna lite ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag är vell med då, men jag är inte så bra på sprites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 jag är så klart me :D jag har några beställningar i min spritesshop,kan jag lägga upp dom här? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag är med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag är med, men räkna inte med att jag gör så många(gör annat). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Hmm för att vara säker på att ni är bra Så får ni göra Var och en, Pokemon Sprite till mig så får jag se hur bra ni är. Men AxeMAn får Jobbet direkt eftersom att han är bra på Sprites har sett han göra Sprites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) här är en moonlamp: EDIT:en till: Redigerat 6 December 2008 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Mycket bra :) Vilka pokemon blandade du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) I första blandade jag swellow och pideot och på den andra koffing,houndomm,magacoro och sizor :D EDIT:stav fel Redigerat 6 December 2008 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag gillar mest den andra. Hmm okej du får ett jobb då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 tack :cool: får jag se en av dinna sprites? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg