IRaeven Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 ok ska testa,kan du säga en pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shin0 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Octillery och Pineco elr Charmander och Bagon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Kan jag va med nu då? Gjorde med Rayquazas och Mewtwos svans, vet inte vilken som blev bäst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shin0 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Kan jag va med nu då? Gjorde med Rayquazas och Mewtwos svans, vet inte vilken som blev bäst... Cool :D Misslyckad Jag sa ju att det var enklare att göra själv!! :lol: Redigerat 7 December 2008 av Z2000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) NAruto 9 du får jobbet Z2000 du får jobbet. Ingen personal sökea mer. Redigerat 7 December 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 när ska vi börja med beställningar? vadå"du får jobbet MER"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Jag tycker det är onödit att skapa en sprite shop där en viss person är "Chef" när det redan finns massa egna sprite shops! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Lol Ingen är Chef. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Men varför säger då "ingen" "du får jobbet"? Och isåfall borde alla kunna jobba här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Ja asså jag bestämmer vilka som ska bli anställda. Eftersom att jag gjorde tråden. Redigerat 7 December 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Han menar att i vanliga fall så har alla små spriteshops, så är det inge nsom bestämmer, nu är du som deras chef. OT: Haha, du tog min idé med en Fuska.se spriteshop :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Ops sorry Gurragu. Men jag menar jag är inte en sån chef. I början så bestämmer jag bara vilka som ska komma med. Sen så fåe alla bestämma tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg