Jos Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Dom här blandade jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 ok,kan du säga några(6-10)pokemon som jag kan blanda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 ok,kan du säga några(6-10)pokemon som jag kan blanda Hmmm??? Jag vet inte jag tog typ 20 pokemon från början. Sen satt jag på massa detalier på en sen ändrade jag färgen. Så blev några över. Jag bara tog några pokemons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Här är en hoppas ni tkr den är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Får inte jag vara med eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Umberon du får jobbet men naruto9 har sett den gula pokemon typen gör en annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 kan man blanda alla pokemon som finns da? PS:ja kan inget om pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shin0 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Jag är med,., Här är nåra,., Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 vilka har du blandat på bläckfiskarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shin0 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Den där Octillery och resten har jag gjort själv.,. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 colla för att ha gjort själv!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shin0 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Att göra dom själv är faktiskt enklare än att sätta ihop 2 elr 3.,. Redigerat 7 December 2008 av Z2000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg