AdolfHitler Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 va e enn spitre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 en blandning av minst 2 pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 en blandning av minst 2 pokemonNej. Det måste inte vara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 oj, glömde att man kan göra en egen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 själva ordet sprite har inget med pokemon att göra, det är ungefär som ett format eller hur man nu ska säga. En pokemon sprite kan va den här t.ex. här är en sida med massa sprites, inte bara pokemon: klicka här jaja, back to topic. vill ha en Magby-Riolu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 vill ha en Magby-Rioluklar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Tänkte att man kanske skulle få igång denna tråd igen, beställer en Sharpedo-Milotic-Exploud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kozmos Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Tänkte att man kanske skulle få igång denna tråd igen, beställer en Sharpedo-Milotic-Exploud. Kanske kan ordna fram en åt dig. Min beställning: Skulle vilja ha en Dialga - Mew - Arceus och celebi. Kanske lite svårt med gör ert bästa nu killar/tjejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Hej, skulle vilja beställa en Houndoom - Azumarill, ok kanske lite svårt får se om nån klar den :lol: Ps. Kommer nog börja göra sprites här ;) Tänkte att man kanske skulle få igång denna tråd igen, beställer en Sharpedo-Milotic-Exploud. Här är en väldigt ful, nog min sämsta: Inte nöjd med armarna och benen. Ni andra kan gärna göra en bättre så skillcollect blir glad! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 (redigerat) Tänkte att man kanske skulle få igång denna tråd igen, beställer en Sharpedo-Milotic-Exploud.klar: Redigerat 23 Maj 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Snygg anton99, men ser lite pixlad ut. Hej, skulle vilja beställa en Houndoom - Azumarill, ok kanske lite svårt får se om nån klar den Inte alls svår: Min beställning: Skulle vilja ha en Dialga - Mew - Arceus och celebi. Kanske lite svårt med gör ert bästa nu killar/tjejer. Faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) Snygg anton99, men ser lite pixlad ut. Min beställning: Skulle vilja ha en Dialga - Mew - Arceus och celebi. Kanske lite svårt med gör ert bästa nu killar/tjejer. Faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig: sk**t snygg En Beställning: Darkrai-Dialga-Palkia Redigerat 24 Maj 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg