JosJuice Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Jag tycker att det är dåligt att det ens finns något som liknar en chef. Är det inte meningen att detta ska vara en gemensam spriteshop? Jag tycker att det inte ska finnas en chef, och inga som är "anställda". Alla borde få vara med och göra sprites - varför begränsa det? Dessutom skulle det ge mindre krångel och minde bråk. EDIT: Tittade på huvudinlägget. Varför ska du få vara Skapare och ha rank 11 medan alla andra är NyAnsälld, som dessutom är felstavat? Det var gurragu som kom på idén, så varför ska du få bestämma och ha högre rank? För att du har gjort tråden? Det kvittar vem som gör tråden, så länge som någon gör den. EDIT2: (Ignorera detta, jag såg inte det ändrade huvudinlägget.) Lön? Vad är det för mening med att ha lön? Är inte det här något som man ska göra för att det är kul? Iden om att du ska bestämma kommer inte att fungera, sedan när du blir inaktiv (någon gång måste det ju hända). Vad ska hända med tråden då? Vi kommer inte att kunna uppdatera reglerna, och nya tror att det som står i huvudinlägget gäller... Redigerat 7 December 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Jo vilken bra ide :) Har ändrat första sidan. Läs den vet jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Tack JosJuice! 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Bra att du ändrade, Moonlamp. ^_^ Redigerat 7 December 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Sorry for det jag skrev innan på förtsa inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Det gör inget. Det viktigaste är att det är bra nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Vad tkr ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Skit bra sprites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Behövs Läs Första Inlägget Innan Du Postar! fortfarande i titlen, i och med det nya huvudinlägget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Jag fatta inte är det bara att skicka in sprites nu i såfall här är en. Buizel och Aipom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Helt säker? Är tråden inte till för att önska en sprite först och att någon annan sedan gör den? Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Om ingen har beställt kan du ju skicka i tråden "Egna Pokemon Figurer" :o EDIT: Stavfel. :P Redigerat 7 December 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg