Hoppa till innehåll

Installera Gta Iv(pc)


Raffed
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag stack ner till stan och köpte GTA IV idag. När jag nu kom hem och installerade det fick jag några problem.. Först installerade jag "Rockstar Games Social Club" och skapade en profil där. Sedan installerade jag "Windows Live". Och sen förväntade jag mig att jag kunde börja installera själva spelet. Jag blev lite förvånad då det kom upp en sak på kinesiska(visar bild nedan). Jag klickade på den tomma rutan och så började det installera, men jag hann bara välja språk(engelska) sedan stod det "Your System Is Incompatible With %P. Please Follow The link Below For More Information" Jag har klickat på länken men inget händer..(Visar bild på det också) Är det någon som kan hjälpa mig?

post-19596-1228566724_thumb.jpg

post-19596-1228566990_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raffed, du kan inte installera Service Pack 3. Du har Vista. Men Service Pack 1 till Vista finns.

Sen har jag också lustiga tecken i min autostartruta. Det verkar vara någon bugg i GTA IV. Det verkar vara sämmre än Vista när det släpptes.

 

Jag kan lika väl ställa min fråga här...

Finns det något officiellt Rockstar Games/ GTA / GTA IV forum?

Om inte så får jag kontakta supporten.

För jag har ett problem vid installation/reparation. Vista pausar installation vid samma ställe varje gång och säger att jag inte har åtkomst till en viss fil. (Kommer inte ihåg vilken.) Jag kan fortsätta installation och avsluta den när den är klar. Spelet har fortfarande inte kraschat. Så det har ju inte behövt använda filen ännu.

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...