CrazyBarrie Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Hejsan, jo nu är det så att jag behöver en C++ Compilator som klarar av att öppna och compilera .sln filer, dessvärre kan jag ej få tag i Visual C++ / Visual Studio. Eftersom Microsofts download har varit nere ett tag :/ och även är den det nu då :P Så jag har letat runt lite på google, men jag hittar inget :/ Därför vänder jag mig till er, så vet ni om det finns någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Uhm tycker du borde vänta på microsofts servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Uhm tycker du borde vänta på microsofts servrar.Jo. Men vad jag vet så har dom varit nere i 2-4veckor :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 det finns förmodligen på andra servrar också, te.x download.com eller softpedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 det finns förmodligen på andra servrar också, te.x download.com eller softpediaJag kom på varför, det var för att jag har telia och dom har just nu dylig "kontakt" med USA:S serverar eller något sånt :sSå jag var tvungen att använda en proxy. Tack för alla svar iallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.