Gäst ihabba123 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) För ett halv år sen köpte jag wow, då hade jag en egen gubbe. Men sen så började det bli tråkigt och jag slutade spela. Nu när jag har blivit sugen på lite wow så har jag glömt bort användarnamnet och lösenordet. Vad ska jag göra? för att få en ny wow konto? Måste jag köpa spelet igen? Redigerat 6 December 2008 av ihabba123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Om du inte har CDkey, secret question, mail som är reggat på accet och möjligtvis den senaste gamecard koden/4 sista siffrorna på kreditkortet som användes så får du ta och köpa nytt Annars kan du skicka denna information via webform eller mail till [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) Om du inte har CDkey, secret question, mail som är reggat på accet och möjligtvis den senaste gamecard koden/4 sista siffrorna på kreditkortet som användes så får du ta och köpa nytt Annars kan du skicka denna information via webform eller mail till [email protected] Tack kompis! ska checka min email. Leta efter mit gamla gamecard. EDIT: Jag har mit lösenord fast inte mit användarnamn vad gör jag nu? Kollade mit email och jag hade ett gammalt brev från blizzard om att jag har byt lösen. Men det står inget om mit användarnamn. Redigerat 6 December 2008 av ihabba123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) Ring till Blizzards service nummer. Snabbaste och bästa sättet att få hjälp. Redigerat 6 December 2008 av Mîhker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Skickade ett email till blizzard: Sorry for my bad English: I have registred a World of warcraft acount in this email and i have my password but i dont remember my username. Can you send my username to this email? i can send my password if i must. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Skickade ett email till blizzard: Sorry for my bad English: I have registred a World of warcraft acount in this email and i have my password but i dont remember my username. Can you send my username to this email? i can send my password if i must. Eh, du måste ha med all info såsom CD key och secret question =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Skickade ett email till blizzard: Sorry for my bad English: I have registred a World of warcraft acount in this email and i have my password but i dont remember my username. Can you send my username to this email? i can send my password if i must. Eh, du måste ha med all info såsom CD key och secret question =p Som jag inte kan. Men det är endå bara användarnamnet jag vill ha och jag reggade mig med det email addreset. Om jag inte får mitt användarnamn kan jag göra så här?: Jag gör ett 10 day trial konto, sen köper jag 60 day prepaid gamecard till mit free konto. Tror ni att det funkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Kan du inte din secret question? Är du 100% säker? Annars kan du få tillbaka de genom WoW hemsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Kan du inte din secret question? Är du 100% säker? Annars kan du få tillbaka de genom WoW hemsidan Hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Japp ska gå och köpa spelet IGEN. Några sista tips innan jag åker till Elgiganten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Skicka ett mail till supporten och skriv att du skulle veta ditt användarnamn registrerat till e-mailen, för att du har glömt användarnamnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Du kan få ditt användarnamn om du scannar in nått ID typ pass lr liknande och skickar in till dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg