Schassen Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 (redigerat) Menar du Battlefield Vietnam så är d här fel forum,för om du isåfall så ska du fråga om d i pc forumet. Men hur som helst så har jag inte testat spelet än(har inte haft pengar)men jag tycker att d ser otroigt kul ut Redigerat 3 April 2004 av Schassen Citera
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 (redigerat) jag ahr kört BF Road to Rome hos en kompsi och det här är väl likt.det e kul. Redigerat 3 April 2004 av Silver Star Citera
Imaginary Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 är det kul jag undrar bara Jag vet inte om det är kul att vara i Vietnam men du kan ju åka dit o kolla ;) Citera
Secred Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 helikoptrar är grymt coola. fast jag vet ändå inte om jag ska köpa battlefield vitenam Citera
Skywalker Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 eller kolla på en film som Platoon ( på svenska heter den plutonen) Citera
Dannie Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Utforma ditt inlägg så vi vet vad du menar till nästa gång. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.