sicworld Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Red Alert 2 för f*n :lol: och intro låten till Resident Evil 3 = love Får inte glömma Metal Gear Solid 2/3 låten heller! Redigerat 26 Januari 2009 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Star Fox serien, särskilt Star Wolf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Dom här måste ni höra :) http://www.youtube.com/watch?v=3x1fqfU1oUo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Far Cry 2 har nog den bästa musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Far Cry 2 har nog den bästa musiken. Har det ens musik? Jag har då f*n inte märkt någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Far Cry 2 har nog den bästa musiken. Har det ens musik? Jag har då f*n inte märkt någon. Jag klarade spelet idag och nej det har ingen precis musik, däremot bakgrunds musiken är rätt bra gjord, den blir vildare när man är i strid etc. Redigerat 31 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Musiken i Starcraft är ju rätt skön ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) The Adventures of Alundra!!! http://youtube.com/view_play_list?p=FEBD13523E49E8D5 Redigerat 1 Februari 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postpunk Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Varför har ingen här nämnt Grim Fandango? Grymt spel med lysande musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.